Kalite Politikamız
29 Eylül 2022

KALİTE POLİTİKAMIZ

  • Kalite uygulamaları çerçevesinde kaynakları etkili ve verimli bir şekilde kullanmak
  • Hedeflere ulaşmak amacıyla hizmetlerin sürekliliğini ölçmek
  • Sistemi sürekli gözden geçirmek, geliştirmek ve iyileştirmek
  • Kalite yönetimi konusunda değişim ve gelişmelere paralel olarak hizmet kalitesinde sürekliliğin sağlanması amacıyla personelin sürekli öğrenmesine yönelik bir sistem geliştirilmesiyle personel niteliği yükseltilerek hizmet kalitesinde mükemmelliğin yakalanmasına çalışmak
  • Personelin çözümün bir parçası olduğu anlayışını tüm çalışanlara benimsetmek
  • Hizmet sunumundaki görevlilere, kalitenin geliştirilmesinin bütün personelin işi olduğu anlayışı ve yaklaşımını benimsetmek
  • Hasta haklarını gözetmek ve hasta memnuniyetini artırmaya yönelik faaliyetler gerçekleştirmek
  • Tıp etiğinden ve yasal mevzuatın gereklerinden ödün vermemek
  • Personelin katılımı sağlanarak ekip ruhu oluşturacak planlama ve uygulamalar gerçekleştirmek
  • Kurumsal ve bireysel amaçlar arasında denge sağlayarak iş tatminini göz önünde bulundurmak.